sunnuntai 29. joulukuuta 2013

YBCL

Aika moni teistä on varmaan nähnyt tän CL:n pari päivää vanhan insta kuvan...


Jos ,ette saa selvää tossa siis Taeyang halaa CL:llää. Ja tästä kuvasta nousi taas hirvee draama. Taeyang ja CL ois kyllä hyvä pari ja sillein. Itekin shippaan sunskyta, mut ei tää kuva sano oikeesti mitään. Tää on vaan YG rakkautta:3 Mun mielestä on vaan turha ylireagoida ,joka asiasta....

Mulla ei nyt muuta, kirjotan tästä myöhässä.... Shippaatteks te Sunskyta tai skydragonii?
Ite vähän molempii<3

-Iida

7 kommenttia:

  1. Tää on mun mielipide, mut SunSky olis ihana pari,samoin DaraGon, koska mun mielestä GD ja Dara on söpöjä yhes, mutta CL on vähän semmonen diiva, eikä sovi oikein GD:lle, mutta TaeYangille CL sopii mun mielestä hyvin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä shippaan myös daragonii, mutta enemmän skydragonii. Mun mielestä CL ei oo oikeesti sellanen diiva, vaan se on luonu sellasen imagon. Mut shippaan niitä kaikkii ihan tasapuolisesti:D

      Poista
    2. Mäki shippaan Daragonii ja Sunskytä mut en oikein innostu skydragonista. :D Mun mielest ne ei va jotenki sovi yhtee

      Poista
    3. Musta just GD ja CL ois perfecto couple:DD Mut pääasia et pojat on onnellisii, ois ne kenen kanssa tahansa:)

      Poista
    4. Niin, tää on kumminkin jokasen makuasia, ketä sopii kenenkin kans parhaiten :D

      Poista
    5. Niimpä, mut pääasia et ne on onnellisia c: ihsma vaik fanit ei olis niide puolesta^^

      Poista