tiistai 20. elokuuta 2013

Moi! Elikkäs nyt mä aion esitellä itseni. Olen siis tämän blogin toinen ylläpitäjä. Oon 14-vuotias ja asun Kuopiossa. Harrastan pesistä, ratsastusta ja tietenkin BigBangin kuuntelua. Ja ainiin, mun nimi on Anni.

Kuulin BigBangista viime kesänä Iidalta (tämän blogin toinen ylläpitäjä), mutten ihan heti lämmennyt K-poppiin. Mutta sitten kun se tarpeeksi sitä minulle kuunnellutti niin tietenkin minäkin hurahdin mukaan. Olen kuunnellut BigBangia nyt vasta noin 3kk, niin en voi kutsua itseäni täysin V.I.P:ksi, mutta rakastan silti Bigbangia koko sydämestäni <3 Opin itsekkin paljon samalla kun teen tätä blogia. Elikkä jos teillä on kysyttävää aiheesta niin tottakai minulta saa kysyä, mutta varmemman vastauksen saatte kyllä Iidalta.

Minä ja Iida tehdään tätä blogia pikkuhiljaa ja päivitellään sivua minimissään 2 kertaa viikossa. Elikkäs elkää ihmetelkö jos jotkut jutut on vielä pahasti kesken :D Mutta toivottavasti tykkäätte!

Ja tossa vielä tollanen kollaasi jonka tein huvikseni :D

-Anni                                                                                     

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti