torstai 3. huhtikuuta 2014

haastattelu

Seungri oli haastattelussa koskien tätä Angel eyeta

"Tämö on minun ensimmäinen pitkä draama. Ihan sama missä maassa ja millä kielellä näyttelen, näytteleminen on hauskaa", Seungri kertoi

Seungri myös kertoi hieman TOP hyungistaan, "TOP hyungilla menee tosi hyvin näyttelijänä omalla tyylillään. Hän on todella mahtava. Hänen projektien katsominen saa minut käymään läpi monia tunteita. Hän kerran neuvoi minua, että minun kannatttaisi käyttää minun kirkasta ja optimista energiaani näytellessä" 


"Muut jäsenetkin ovat huomioineet talenttiani. Jäsenet, levy-yhtiön jäsenet ja johtaja Yang Hyun Suk ovat kaikki tukeneet minua" Seungri vielä lisäsi


Tässä vielä pikku pätkä "Saturday Night live Korea" ohjelmasta, jossa Seungri oli 2013 vuonna vieraana. Tässäkin tulee esille nämä meidän maknaen näyttelijän lahjat;D


-Iida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti