tiistai 21. tammikuuta 2014

YG 2014

2014 tulee tosiaanki tulemaan YG:n vuosi! :)
Tänä vuonna nimittäin tapahtuu YG:llä kaikkea mitä on saatu odottaa!
Ensiksikin meidän kaikkien odottama BIGBANGIN COMEBACK!!!!! <333333
Otan sitä ihan tosi innolla!!! Oispa jo helmikuu.... :D

Sen lisäksi tietysti 2ne1 maailman kiertue AON (All or Nothing) ja uusi albumi :) Onko täällä joukossa BlackJackeja?
Itse tykkään kyllä 2ne1 tosi paljon mutta en voi itteäni oikein vielä BlackJackiksi sanoa ;D




Tuossa yksi niistä kiertueen teasereista


Ja sitten "debuuttaa" YG:n uusi poika bändi WINNER ;) Onko joku kattonut sitä WINNER TV:tä? Siinä esiintyy aika paljon myös Bigbang ;D Iida kattoo sitä ihan innoissaan ja oon mäkin sitä jo vähän kattonu :)
Debuutti tulee helmikuussa

Tuossa siitä joku random kuva :D

 Helmikuussa pitäisi tulla myös meidän kansainvälisen tähden, PSY:n Comeback :D
(En oo sitten varma onko tämä ihan varmaa tietoa mutta yhellä sivulla lukee niin)
Onkohan luvassa jotain GangnamStylea ja Gentlemania huimempia hittejä?


Tuossa vielä jotain vanhoja kuvia

Ja vielä sokerina pohjalla YG Family Tour!
Siihen osallistuu Bigbang, 2ne1, PSY, Epik High, Lee hi ja WINNER.
Tämä kiertue alkaa vissiin huhtikuussa


Juu ja tuossa omatekemä kollaasi niistä bändeistä/artisteista jotka esiintyy siellä :)

Oon nyt ihan varma että unohin jotain....
Kommentoikaa jos unohin jotain tärkeetä!

Mutta siis odotatteko jonkun toisen kpop bändin/artistin comebackia?
Mä ootan Block B:n ja Bigbangin comebackia tosi paljon ;)
Ja tietenkin näitä kaikkia YG:n artistienkin!


-Anni



3 kommenttia:

  1. Mä oon ainakin täys balckjack, oikestaan olin jo ennen kun tiesin BBstä niin olin blackjack, mutta silti jotenkin BigBang on menny 2NE1n ohi, en kyllä tiiä et miks

    VastaaPoista
  2. No Bigbangin pojat on niin tappavan vetovoimasia <3
    Ja kiva kun joukossa on joku true BlackJack!

    VastaaPoista